Gå til indhold

De nyeste finesser, solid lydkvalitet og masser af valgmuligheder. Dét er Denon i en nøddeskal. Her finder du alt, hvad du har brug for til at opbygge et topmoderne stereo- eller surroundanlæg, uanset om du bevæger dig i den kompakte eller tunge klasse.

  • Alt til stereo, surround og streaming
  • Nyeste teknologi
  • Mange løsninger til smartphone, tablet og iPod
  • Stolte traditioner for lydkvalitet
  • Både kompaktanlæg og high-end

59 produkter
59 produkter

    Forrest i mere end 100 år

    Denon blev grundlagt i Japan helt tilbage i 1910, og de har altid været blandt de forreste i feltet, når det har handlet om at udnytte ny teknologi inden for lyd og billede. Både inden for stereo og surround har Denons produkter igen og igen bevist deres værd som strømpile for morgendagens udvikling. 

    Nye muligheder og klassiske dyder

    I en tid, hvor streaming, trådløs teknologi, bærbare musikmedier og hurtige løsninger vælter ind over os, holder Denon stædigt fast i at lave solide produkter med høj lydkvalitet, uanset hvilken kategori og prisklasse du bevæger dig i. Selvom din nye surround-receiver eller et andet Denon-produkt er spækket med de allernyeste funktioner, kan du derfor altid være sikker på, at det ikke er sket på bekostning af den gode lyd.

    Store lyd- og billedoplevelser til alle

    Denon kan levere varen, næsten uanset hvilket lyd- eller billedprodukt du er ude efter. Fra økonomiske øreprop-hovedtelefoner til eksotiske entusiastmodeller, fra trådløse alt-i-ét iPod-højttalere til tunge stereoforstærkere og fra enkle 5.1-kanals receivere til overdådige kontrolcentre, som kan levere råstyrke og funktioner til selv den mest avancerede og udbyggede hjemmebiograf.

     

    HiFi Klubben x Denon:

    Denon og HiFi Klubben har haft et produktivt parløb i næsten 40 år – et samarbejde der løbende har resulteret i bedre produkter.

    Denon og HiFi Klubben har arbejdet sammen siden 1983. I den tid har de to virksomheder set meget forandring sammen, men uanset hvad trends har dikteret, har Denon altid stået for produkter af høj kvalitet. Ligesom HiFi Klubben altid har ønsket at give kunderne bedre kvalitet til prisen. Denons produktchef Achim Schulz fortæller:

    ”Værdien af HiFi Klubben er de ansatte og deres holdning til kvalitet. Det er den fælles forståelse og filosofi, der gør, at Denon og HiFi Klubben har været så stærkt et match igennem næsten 40 år.”1_DENHOME250WH_1920x1080.jpg

    Achim Schulz, der har arbejdet for Denon siden 2000, har tæt kontakt til HiFi Klubbens produktchef Jens Holst Larsen og sælgere i flere lande. En unik situation for Denon, da elektronikvirksomheden normalt arbejder med partnere, der ikke selv sælger til slutbrugerne. Gennem HiFi Klubbens forhandlernetværk og status som importør, har Denon adgang til værdifuld feedback. En feedback der bidrager til at skabe endnu bedre produkter. Den trådløse højtalerserie Denon Home er bare et af mange eksempler.

    ”Den tidligere model delte vandene, men den nye har et mere skandinavisk udtryk, hvilket Jens og hans team har haft stor indflydelse på. Det nye design gør også produktet lettere at sælge i resten af Europa,” siger Achim Schulz og fortsætter:

    ”Du kan udvikle alt, men uden værdifuld feedback betyder det intet. Ingeniører ved ikke meget om look-and-feel. Denon Home blev mere levende med HiFi Klubbens hjælp.”

    En anden funktionalitet, Achim tilskriver feedback fra HiFi Klubben, er Quick Select-knapper på fronten af hjemmebio-receivere, så man med et enkelt tryk kan gå direkte til sin gaming- eller aftenindstilling.

    Samarbejdet går begge veje. Nogle gange kommer den gode idé fra HiFi Klubben-teamet, hvorefter Achim vender den med ingeniøren. Andre gange står Denon bag en god idé, som HiFi Klubbens produktchef tager op med sit salgspersonale.

    Det er ikke kun HiFi Klubben, der kan fejre jubilæum i år. Denon har med sine 110 år leveret lydprodukter til flere generationer, så der er vægt bag, når de taler om stolte traditioner for lydkvalitet. 110 år i branchen opnår man kun ved at holde et konsekvent højt niveau, og Denons historie viser, at kvalitet aldrig går af mode.

    ”Vores mål har altid været at bringe den autentiske musikoplevelse ind i hjemmet. Denons styrke er innovation og audioteknologi, så vi holder os relevante, også når verden ændrer sig. Selvom mange lytter til musik på smart devices i dag, er vores målsætning stadig at genskabe musikken i kunstnerens ånd,” siger Achim Schulz.3_DENPOAS1SI_1920x1080.jpg

    Produktchefen, der sidder i Tyskland, har ansvaret for det europæiske marked og udvikler produkter med Japan og Australien. Det betyder mange forskellige holdninger og præferencer, som Achim Schulz skal jonglere med. Derfor vender han jævnligt ideer med Jens og HiFi Klubben-teamet for at høre, om det er noget, HiFi Klubben støtter op om. De er som regel enige. Det giver Achim Schulz pondus overfor sit bagland.

    ”Vi arbejder sammen for at gøre produktet bedst muligt. For et produkt der er smukt, nemt at bruge og lyder godt kan sælges overalt, ikke kun i de lande HiFi Klubben opererer i.”