Gå til indhold

30 dages retur- og ombytningsret

I HiFi Klubben kan du teste dit nye udstyr derhjemme i 30 dage, inden du beslutter dig. Så har du god tid til at blive overbevist – eller til at prøve det anlæg, du altid har drømt om.
  1. Black Days Garanti
  2. Retur
  3. Opret retur
  4. Reklamation

BUY & TRY – PRØV SELV I 30 DAGE

Når du handler hos os, får du 30 dages fuld returret på alle produkter*, uanset om du har købt dem online eller i en af vores fysiske butikker.

Returvilkår:

  • Varen skal returneres i væsentligt samme stand som ved købet.
  • Returneringen skal ske i original emballage med alt tilbehør.

*Undtagelser:

  • Produkter bestilt som specialordre.
  • In-ear høretelefoner, som ikke kan returneres, hvis plomberingen er brudt af hygiejniske årsager. 
    • Du kan dog altid afprøve alle høretelefoner i vores butikker, inden du køber.

Retur af TV/Projektorer:

  • Samsung: 30 dages returret fra leveringsdatoen.
  • Andre: 14 dages returret fra leveringsdatoen.

BLACK DAYS GARANTI
INGEN GRUND TIL AT VENTE

Fra 24. oktober og frem til 1. december giver vi "Black Days Prisgaranti" til vores medlemmer på alle varer købt i HiFi Klubben.

Black Days Prisgaranti betyder, at hvis du i den nævnte periode har købt en vare i HiFi Klubben, og vi sætter prisen ned under Black Days, kan du komme ind i den samme butik, hvor købet er foretaget, senest d. 1. december og få udbetalt differencen. Du skal blot medbringe din kvittering.

Har du købt varen online, skal du kontakte vores kundeservice, som hjælper dig med refunderingen.

Det synes vi faktisk er en rigtig fair løsning!

Nem retur – også i butik

Vi anbefaler altid, at du prøver og lytter til produkterne i butikken.
Men hvis du fortryder dit køb, kan du nemt returnere varen i en af vores butikker – eller via webshoppen, hvis du har handlet online.

Hvordan kan jeg returnere?
I butikken skal du blot medbringe varen inkl. emballage og din kvittering.
Hvis du har handlet online, kan du benytte vores digitale returløsning her, hvor du straks får en pakkelabel. Kontakt kundeservice for at returnere produkter fra Samsung.

Opret retur

Hvem betaler for returfragten?
Det er altid gratis at returnere i en af vores butikker.
Hvis du vælger at sende varen retur, skal du selv afholde leveringsomkostningerne.
Bruger du den forsendelsesetiket, vi tilbyder, trækker vi følgende fragtgebyr, afhængigt af produkttype:

  • Almindelige pakker: 49,-

  • Store produkter (fragtmand): 349,-

Hvis du afviser forsendelsen eller af anden grund ikke afhenter den på afhentningsstedet, vil disse omkostninger også blive opkrævet.

Du er også velkommen til selv at arrangere returneringen. I så fald skal varen sendes til:

Audionord International
Dali Allé 1
DK-9610 Nørager
Danmark

Vi anbefaler, at du bruger PostNord eller GLS (husk at vælge “erhverv” som modtager).
Vi kan normalt ikke modtage DAO-forsendelser, da disse ofte afleveres til afhentning på lokationer, vi ikke kan tilgå.

Krav til varens stand
Ifølge købeloven skal varen returneres i væsentligt samme stand og mængde som ved modtagelsen – og i den originale, intakte emballage.

Hvornår og hvordan får jeg mine penge tilbage?
Når vi har modtaget din returnering, tilbagebetaler vi pengene inden for 14 dage – ofte hurtigere.
Pengene refunderes via den samme betalingsmetode, som blev brugt ved bestillingen.

Se vores komplette salgsvilkår->

Gem papkasserne

Hvis du har mulighed for det, vil vi anbefale dig at gemme papkasserne til dit nye udstyr. Så er det meget bedre beskyttet, hvis du senere skal flytte eller sende det til service. Husk også at gemme kvitteringen, så du kan få repareret apparatet inden for garantien, hvis det skulle blive aktuelt. Hvis varen returneres uden original emballage eller er beskadiget på grund af forkert emballage, forbeholder vi os retten til ikke at refundere den fulde købspris.

Reklamation

Det er altid irriterende, når et produkt, der er købt hos os, går i stykker eller ikke fungerer perfekt – men vi er klar til at hjælpe.

Hvis du ønsker at oprette en reklamation, skal du bruge linket nedenfor.
https://www.hifiklubben.dk/kundeservice/retur-og-ombytningsret/return-form/
Du kan også kontakte vores kundeservice direkte for hjælp til problemløsning, da mange tekniske problemer ofte kan løses nemt uden reparation. Dette sparer både tid og ressourcer.

Du er selvfølgelig også altid velkommen til at kigge forbi en af vores butikker og få hjælp.

Spørg HiFI Klubben kundeservice

Har du spørgsmål omkring returnering eller vores produkter? Så kontakt os på telefon eller e-mail her. Vi er klar til at hjælpe dig.

Maskinoversættelse registreret

Ups. Det ser ud til, at du bruger et maskinoversættelsesværktøj til at vise denne side. Selvom det kan være praktisk, kan det føre til uventet opførsel og i nogle tilfælde gøre siden ustabil eller endda ubrugelig.

For den bedste oplevelse anbefaler vi, at du deaktiverer oversættelsesværktøjet. Hvis du vælger at fortsætte, skal du være opmærksom på, at visse funktioner måske ikke fungerer som forventet.