Gå til indhold

Service og reservedele

I HiFi Klubben har vi eget serviceværksted og mange års erfaring med vores produkter. Vi kan derfor udføre alle reparationer på dit apparat hurtigt og korrekt. Vi står også klar til at hjælpe, hvis du har brug for en højttalerenhed eller andre reservedele

Reparation og service hurtigt og effektivt

HiFi Klubbens serviceværksted har direkte kontakt til producenterne, og vi har komplet service-dokumentation på alle vores produkter. Hos os vil du altid få en reparation korrekt udført med brug af originale reservedele overalt, hvor det er muligt. Vores erfarne serviceteknikere arbejder hurtigt og effektivt, så vi kan give dig konkurrencedygtige priser på både arbejdsløn og reservedele.

Reservedele

Har du spørgsmål omkring reservedele, eller ønsker du at bestille reservedele, er du velkommen til at kontakte reservedelslageret på [email protected] eller telefon 96 72 11 60 (mandag-torsdag 9-16, fredag 9-15).

Sådan gør du

Skal dit apparat til reparation eller service, kan du indlevere det i en af HiFi Klubbens butikker, eller du kan vælge at sende det direkte til vores centralværksted (se adresse nederst på siden). Hvis du vælger sidstnævnte løsning, skal du altid huske at kontakte os først. Husk også altid at medbringe/vedlægge kopi af købsfakturaen sammen med apparatet, da den er din dokumentation for garanti og evt. tilkøbt forsikring.

Vær opmærksom på:

  • Produktet bør altid indleveres/forsendes i original emballage. Hvis du ikke har den originale emballage, anbefaler vi, at du indleverer apparatet i nærmeste HiFi Klubben butik. Specielt ved tungere apparater er dette meget vigtigt. Apparater indsendt i uoriginal emballage kan ikke dækkes af transportforsikring, hverken ved frem- eller tilbagesendelse.
  • Købsfaktura (gerne i kopi) samt udførlig fejlbeskrivelse skal altid følge med produktet til reparation.
  • Fragtomkostninger tillægges ikke ved indlevering af reparation i HiFi Klubbens butikker.
  • Fragtomkostninger ved direkte forsendelse til værksted betales af afsender. Hi-Fi Klubben betaler returfragt på garantireparationer.
  • Læs altid brugsanvisningen og forvis dig om, at produktet ikke er brugt forkert, inden du indleverer det til det reparation. I nogle tilfælde kan en ”reset” på apparatet afhjælpe fejlen. Prøv dette, hvis det er muligt (gælder fortrinsvis produkter med digital teknologi, se brugsanvisningen).

Kontakt os altid, inden du sender et apparat til service.

Specielt for garantireparationer:

  • Vi yder 2 års garanti på alle produkter solgt via HiFi klubben.
  • Garantireparationer skal udføres af os eller et serviceværksted godkendt af os.
  • Garantien dækker ikke normal slitage, overlast, fejltilslutning o.lign.
  • På produkter til professionel brug ydes 3 måneders reklamationsret.

Fejlsøgning og prisoverslag

Hvis der ikke længere er garanti på dit apparat, og du er i tvivl om, hvorvidt reparation kan betale sig, kan du bede om at få lavet et prisoverslag på reparationen. En fejlsøgning med prisoverslag koster 600 kroner. Ved reparation modregnes dette beløb i den samlede pris.

Forsendelse til HiFi Klubbens Serviceværksted

HiFi Klubben Service
Dali Allé 1
9610 Nørager

Tlf: 96 72 10 88 (mandag-torsdag 13-16, fredag 13-15)
E-mail: [email protected]